.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

شبكه « العربيه » ديروز از تحويل يكي از تروريست هاي گروهك جنايتكار و تروريست ريگي توسط مقامات پاكستاني به مقامات امنيتي ايران خبر داد. به گزارش خبرنگار « تابناك » منابع رسانه اي در امارات با تاييد اين خبر مي گويند : تحويل يكي از تروريست هاي دانه درشت گروهك ريگي پاسخ به فشارهاي سياسي و ديپلماتيك ايران به اسلام آباد است كه مورد رضايت عربستان سعودي به عنوان حامي اصلي اين گروهك نيست . تابناك مي افزايد : بيش از پانزده روز پيش و در حاشيه سفر وزير امورخارجه ايران به پاكستان اين تروريست تحويل مقامات امنيتي ايران شده است .

سارا پيلن فرماندار سابق آلاسكا و نامزد معاونت جان مك كين رقيب انتخاباتي جمهوريخواه باراك اوباما در انتخابات 1387 در سخناني در شبكه فاكس نيوز بدون اينكه به اوباما توصيه اي درباره جنگ با ايران بكند گفت جنگ با ايران مي تواند برگ برنده اوباما براي انتخاب شدن در دور بعدي انتخابات رياست جمهوري آمريكا در سال 1399 باشد . به گزارش عصر ايران پيلن كه با بستن قراردادي با شبكه فاكس نيوز يكي از تحليلگران سياسي اين شبكه محافظه كار آمريكايي است در برنامه « كريس والاس » (يكي از مجريان مشهور اين شبكه ) و در پاسخ به پرسش مجري برنامه درباره دورنماي انتخاب اوباما در انتخابات آتي رياست جمهوري آمريكا و اينكه پيروزي يا شكست اوباما به چه فاكتورهايي مرتبط است گفت : « عوامل مختلفي (در انتخاب مجدد اوباما) دخيل اند. بستگي به اين دارد كه او مي تواند به خوبي از « كارت جنگ » در3 سال آينده استفاده كند يا نه اگر او در سه سال آينده تصميم به جنگ با ايران بگيرد و با اينكه حمايت بيشتر و قاطعي از اسراييل نشان دهد مي تواند در انتخاب او در سه سال آينده تاثيرگذار باشد چرا كه من معتقدم اگر انتخابات همين امروز برگزار شود اوباما شكست خواهد خورد. » به نظر مي رسد جمهوريخواهان آمريكا هنوز از رسوائي هائي كه در عراق و افغانستان به بار آورده اند درس لازم را نگرفته اند و ايران را نيز هنوز نشناخته اند.

رسانه هاي اروپائي از رسوائي جديد كليساي كاتوليك آلمان خبر مي دهند. به گزارش بي بي سي افشاي سواستفاده جنسي از دانش آموزان مدارس وابسته به كليساي كاتوليك كه از يك مدرسه فرقه يسوعي در برلين شروع شد پيوسته دامنه وسيع تري پيدا مي كند. اورسولا راو وكيلي كه از سوي كليسا (فرقه يسوعي ) براي رسيدگي به رسوايي در دبيرستان « كالج كانيسيوس » مامور شده است به روزنامه « مورگن پست » چاپ برلين گفته است : « اول گمان مي رفت كه تنها 22 دانش آموز قرباني هستند اما حالا بيش از 30 نفر از سواستفاده جنسي در زمان تحصيل در اين دبيرستان شكايت كرده اند. » به گفته خانم راو هر روز عده بيشتري با نامه و اي ميل از موارد سواستفاده جنسي در مدارس وابسته به كليساي كاتوليك گزارش مي دهند . به نوشته اشپيگل از سال 1375 تاكنون 94 كشيش حرفه اي يا داوطلب مظنون به سواستفاده جنسي از كودكان بودند اما فقط 30 نفر از آنان محاكمه شده اند .

منابع خبري خبر از دستگيري فوتباليست يكي از تيم هاي معروف تهران به جرم مسائل اخلاقي مي دهند. به گزارش جهان اين فوتباليست كه در يكي از تيم هاي معروف و پولدار پايتخت توپ زني مي كند درحالي كه در حوالي كن تهران در وضعيتي زننده با يك دختر به سر مي برد توسط ماموران دستگير شد. مسئولان باشگاه پس از اطلاع از اين ماجرا با رايزني هاي بسيار بالاخره موفق به آزادي وي شده و او را به تيم باز مي گردانند! مشكل طي كردن ره صد ساله با قراردادهاي يك شبه توسط اكثريت فوتباليست ها سبب ساز مفاسد و معضلات بسياري شده كه مسائل اخلاقي و خارج از شئونات يكي از اين معضلات مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.